POEMA CON TÍPEX

El m r, la n che os ur
la vi a y l muer e,
Di s.
Mi cor z´n r to sin ti.

Raúl Vacas, Proceso de amor

viernes, 17 de junio de 2011

Hoy

Hoy tengo más cosas que Franco de Vita en su canción.
Hoy puede que sea el día más feliz de mi vida, o no.
Hoy no sé cómo me siento, ni si estoy feliz o cómo estoy.
Hoy sólo tengo una misión…


… y es darle las GRACIAS (otra vez, porque se lo digo muy a menudo, pero no me canso de repetírselo) a una persona muy importante en mi vida, a mi alma gemela. Es una persona que me escucha, me entiende, me habla… pero sobre todo… me hace REÍR… y mucho. Me levanta el ánimo cuando me encuentro mal y me arranca una sonrisa, aunque sea muy pequeña; me ayuda a sentirme bien y a creer lo increíble y que estoy en este mundo por y para algo y alguien.


Hoy más que nunca le quiero dedicar una canción de Rosana (Hoy) y un poema que yo misma escribí para esta “personita” en un momento en el que "mi alma gemela" no se encontraba bien.
Espero que os gusten a tod@s, pero sobre todo que le gusten a mi querida persona-alma-amiga.

Besotes!!

Párate no medio das risas
e entra no seu mundo.
Non escribas no teu diario:
“hoxe chorei e chorei”.
Cambia o rumbo
e volve a crer en ti.
Debuxa un sorriso
nese fermoso rostro.
Pecha os ollos
e observa as cores.
Grita, salta, canta…
súbete ao mundo da vida
e sé felizmente feliz.

5 comentarios:

  1. Coma sempre dirixíndote a xente sen explicar a quen. Está moi ben e dicirche que se non queres escribir “hoxe chorei e chorei” mellor tira o diario aínda que o único que consegues é negar a realidade.

    ResponderEliminar
  2. Primeiro... grazas por comentar...
    E segundo... este si que pon (non no poema pero si no resto) para quen vai: a "miña alma xemelga" jeje!!
    E referente ao diario...non son eu quen o escribe (aínda que ganas as veces non faltan), senón que é esa persoa á quen vai dirixida o poema... e si... mellor que tire o "diario" pero que non negue a realidade... que aínda que non é unha marabilla é o que hai...
    Grazas outra vez!! :)

    ResponderEliminar
  3. Que non escribas os destinatarios provocará que se tes éxito os poemas terán varios significados segundo a persoa que os lea.

    ResponderEliminar
  4. E tamén levanta a curiosidade dos lectores que poden ter unha lixeira idea de quen pode ser.

    ResponderEliminar
  5. Que non escriba os destinatarios dos poemas... é certo que pode levantar unha lixeira curiosidade nos lectores e que poden ter esa dobre interpretación... pero aínda que llo escriba, a dobre interpretación penso que poden tela igual... porque non todos pensamos igual e todo neste mundo ten un significado connotativo, e cada persoa dalle o seu ao que le, etc.
    Pero realmente eu penso que todos os poemas teñen un destinatario... que incluso pode ser un mesmo...

    ResponderEliminar